1. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status swojego zamówienia można sprawdzić korzystając z numeru przesyłki (lub kilku numerów w przypadku zamówień wieloproduktowych) który znajduje się w:
- Panelu klienta po zalogowaniu się na stronie – jeśli przy zakupie dokonano rejestracji na stronie
- Automatycznej wiadomości e-mail wysyłanej na adres podany przy zakupie, po nadaniu przesyłki i zmianie satusu zamówienia. (co trwa ok. 48h)
Szczegółowe informacje dotyczące dostawy oraz sprawdzania statusu zamówienia znajdziesz na naszej stronie w zakładkach:
Czas i koszty dostawy - Kliknij aby przejść
Jak sprawdzić status zamówienia – Kliknij aby przejść
2. Zamówiłem kilka produktów, a otrzymałem tylko jeden
W przypadku zamówienia składającego się z kilku różnych produktów, zamówienie może być dostarczone w całości lub oddzielnie w zależności od rodzaju wybranych produktów. (ze względu na wysyłkę z oddzielnych hurtowni).
Jeśli otrzymał/a Pan/Pani tylko część swojego zamówienia, prosimy się nie martwić – brakujące produkty powinny zostać dostarczone w najbliższym czasie.
Dodatkowo można również samodzielnie sprawdzić status produktów, korzystając z numerów przesyłek, które znaleźć można w Panelu Klienta po zalogowaniu się na stronie lub w wiadomości E-mail po zmianie statusu zamówienia.
3. Produkt nie spełnił moich oczekiwań. Jak mogę go zwrócić?
Zapoznaj się z warunkami zwrotów i reklamacje zawartymi w naszym Regulaminie lub napisz do nas - Kontakt