FAQ - Najczęstsze Pytania
 
FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania
 
 

1. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status swojego zamówienia można sprawdzić korzystając z numeru przesyłki (lub kilku numerów w przypadku zamówień wieloproduktowych) który znajduje się w:

  • Panelu klienta po zalogowaniu się na stronie – jeśli przy zakupie dokonano rejestracji na stronie
  • Automatycznej wiadomości e-mail wysyłanej na adres podany przy zakupie, po nadaniu przesyłki i zmianie satusu zamówienia. (co trwa ok. 48h) 

Szczegółowe informacje dotyczące dostawy oraz sprawdzania statusu zamówienia znajdziesz na naszej stronie w zakładkach:
Czas i koszty dostawy - Kliknij aby przejść 
Jak sprawdzić status zamówieniaKliknij aby przejść 

 

2. Zamówiłem kilka produktów, a otrzymałem tylko jeden

W przypadku zamówienia składającego się z kilku różnych produktów, zamówienie może być dostarczone w całości lub oddzielnie w zależności od rodzaju wybranych produktów. (ze względu na wysyłkę z oddzielnych hurtowni).
Jeśli otrzymał/a Pan/Pani tylko część swojego zamówienia, prosimy się nie martwić – brakujące produkty powinny zostać dostarczone w najbliższym czasie.

Dodatkowo można również samodzielnie sprawdzić status produktów, korzystając z numerów przesyłek, które znaleźć można w Panelu Klienta po zalogowaniu się na stronie lub w wiadomości E-mail po zmianie statusu zamówienia.

 

3. Produkt nie spełnił moich oczekiwań. Jak mogę go zwrócić?

 

Zapoznaj się z warunkami zwrotów i reklamacje zawartymi w naszym Regulaminie lub napisz do nas - Kontakt

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl